loading...

دفترچه برنامه ریزی زندگی

بهترین مشاور زندگی در استان کرمان - چگونه یک زندگی با برنامه برای تمام ابعاد داشته باشیم و خوشبخت و با سعادت زندگی کنیم

بهترین مشاور زندگی در کرمان

ییل نت بازدید : 94 چهارشنبه 21 شهریور 1397 : 10:58 نظرات (0)

 

بهترین مشاور زندگی در کرمان

بهترین مشاور زندگی در کرمان ؟

چه کسی میتواند به ما برای داشتن یک زندگی با برنامه در تمام ابعاد کمک کند ؟

چگونه میتوانیم خوشبخت و ثروتمند زندگی کنیم ؟

چگونه میتوانیم زندگی خود را از یکنواختی در بیاوریم ؟


نکته 1 : قبل از هرچیزی باید به شما گفت که بهترین مشاور زندگی شما کسی نیست جز شخص خود شما چراکه شما دقیقا از وضع زندگی خودتان و زمانهایی که در اختیار دارید همچنین میزان علایق و تواناییهایتان مطلعید . ما انسانها رباط نیستیم تا دیگران برای ما در یک قالب برنامه ریزی کنند و ما بر اساس ان زندگی کنیم (مشاوران تنها نیروی کمکی هستند که برای اهدافی که خودمان طبق علایق و خواسته هایمان مشخص کردیم به ما کمک کنند )

نکته 2  : تا زمانی که ما هدف و برنامه ایی نداریم مراجعه کردن به مشاور به ما هیچ کمکی نمیکند  و شما هزینه ایی که برای مشاوره کردید درون چاه ریختید .

نکته  3 : شما نمیتوانید از مشاور بخواهید برای ایندتان هدف و برنامه مشخص کند بلکه مشاور میتواند برای اهدافی که شما مشخص کردید به شما کمک کند 


نکته 3 :ایا هدف گذاری و برنامه ریزی قبل از مشاوره علم خاصی دارد ؟

متاسفانه ما در کشوری زندگی میکنیم که بر خلاف تمامی کشورهای تراز اول جهان یک علم لازم و ضروری برای همه ی اقشار جامعه در سیستم اموزشی مان غیب شده است ان هم علم برنامه ریزی و هدفگذاری  اصولی و استاندارد برای اینده است .

ایا شما میتوانید بدون مراجعه به مشاور هدفگذاری و برنامه ریزی انجام دهید ؟

بله -ما به شما کمک میکنیم که به شیوه ی استاندارد بین المللی خودتان این کار را انجام دهید 

 علم برنامه ریزی و هدفگذاری به قدری مهم است که همه ی کشورهای قدرتمند جهان از جمله امریکا و انگلیس و همچنین  چین ان را جز واحد های درسی دانش اموزان و دانشجویان خود قرار داده و از همه ی مردم خواسته اند در روزهایی از هفته دقایقی را برای برنامه ریزی اختصاص دهند به عنوان مثال در انگلیس شنبه و چهارشنبه ها دقایق ملی وجود دارد که مردم در این دقایق اهدافشان را مرور و کنترل میکنند . 

باید به شما تبریک گفت چراکه شما در عصری زندگی میکنید که تحقیقات گسترده ایی در این زمینه انجام شده و راه را به گونه ایی برای شما ساده کرده است که شما نیازی ندارید که هفته به هفته با صرف هزینه های زیاد به مشاور رجوع کنید و هزینه های زیادی را صرف این موضوع کنید و از طرفی چه بسا افرادی بودند که بهترین مشاوران را داشتند و چون خودشان نمیخواستند و برنامه و هدفی نداشتند هیچ نتیجه ایی نگرفتند .

همانطور که گفتیم روی این موضوع دانشگاههای زیادی در دنیا تحقیق کردند که بهترین مشاور زندگی انسان چه کسی است و چگونه میتوان برای تمام ابعاد زندگیمان برنامه ایی اصولی داشته باشیم تا بتوانیم قبل از هر نوع مشاوره بهترین شیوه ی برنامه ریزی  و هدفگذاری زندگی را مشخص نماییم. از جمله مهمترین تحقیقات در این زمینه تحقیقات دانشگاه ییل امریکا بود که بهترین مشاوره - برنامه ریزی و هدفگذاری زندگی را بعد از بیست سال تحقیق به دنیا معرفی کرد تا شما خودتان بر اساس انچه که میخواهید اینده ی خود را بسازید .

حاصل تحقیقات بیست ساله ی دانشگاه ییل امریکا روی جامعه اماری ده هزار نفری منجر به چاب دفترچه ایی شد به نام دفترچه برنامه ریزی جامع زندگی .

دانشگاه ییل اعلام کرد بهترین مشاور زندگی شما یک دفترچه است که باید به سوالات ان جواب بدید - سوالاتی که تصویر روشنی از شما و اینده ی شما به خودتان میدهد و همچنین جداولی دارد که ضمن اموزش دقیق برنامه ریزی برای تمام ابعاد زندگی به شما اموزش میدهد که چطور برنامه ها و اهدافتان را در هر زمینه ایی که هستند درون این لیست ها وارد کنید و انها را کنترل نمایید و خودتان مشاور زندگی خودتان باشید .

همانطور که گفتیم دفترچه برنامه ریزی زندگی به قدری مهم است که در کشورهای غربی دو روز از هفته را به ان اختصاص میدهند تا مردم اهداف و برنامه هایشان را که برای اینده تنظیم کرده اند کنترل  کنند .

ما به شما توصیه میکنیم برای داشتن یک زندگی هدفمند و سرشار از ثروت و سامتی این دفترچه را دانلود و از ان استفاده ببرید و نیازی به مشاوره های مختلف نداشته باشید و تنها از مشاوران برای بالا بردن کیفیت اهدافتان کمک بگیرید .

سایر خصوصیات دفترچه برنامه ریزی جامع زندگی : 

1)برای اولین بار در کشور و معادل با هزاران کتاب روانشناسی است .

2)حاصل بیست سال تحقیق در بهترین دانشگاه حقوق جهان (دانشگاه ییل امریکا )و مورد تایید بهترین دانشگاههای دنیا از جمله دانشگاه هاروارد - میشیگان - ویسکانسین 

3) شما میتوانید ضمن اموزش برنامه ریزی و هدفگذاری برای اینده در همه ی ابعاد (بعد عقلایی - بعد جسمی - بعد روحی - بعد روانی - علایق - سبک زندگی و ...) همزمان درون دفترچه با لیستهایی که در اختیارتان میگذارد انها را برای روز - هفته - ماه  و سال  کنترل کنید .

تنها وبسایت رسمی دانلود دفترچه برنامه ریزی جامع زندگی ییل به نشانی زیر است  :

www.yalenote.ir

 

 

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
این وبلاگ بر گرفته از سایت اصلی ییل نت به نشانی : www.yalenote.ir بوده و جهت ترویج برنامه ریزی با شیوه ی استاندارد و بین المللی است . معرفی برنامه ریزی جامع زندگی به روش استاندارد دانشگاه ییل امریکا که بعد از بیست سال تحقیق بر روی جامعه اماری ده هزار نفری بدست امده و در قالب یک دفترچه تنظیم شده است بزرگترین هدف این وبلاگ میباشد تا شما را با سایت اصلی yalenote.ir اشنا کند . برای دانلود این دفترچه شما باید به سایت ییل نت به نشانی : www.yalenote.ir مراجعه کنید .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 32
  • بازدید ماه : 32
  • بازدید سال : 679
  • بازدید کلی : 3,677